Beste leden

we gaan weer gezellig koppelvissen over twee wedstrijden de datums zijn 11 en 18 augustus 2021

aanvang westrijden van 10.00 uur tot 14.00 uur de koppels worden blind geloot dus na twee wedstrijden krijg je te horen wie je maatje is geweest.

Beste leden

Om vergissingen te verkomen bij een mondelinge afspraak zijn wij genoodzaakt om dit als bestuur te schrijven, bij het verlaten van de gehandicapten visvereniging tilburg binnen 3 jaar dient men de kleding die je heeft gekregen in te leveren.

het bestuur

cid:DB3106DF-44D0-4CF7-BFCA-28A4E5B0C6A6@home  Protocol viswedstrijden Gehandicapten Visvereniging Tilburg

De basisregel Corona preventie gelden hier, voor zover van toepassing, uiteraard ook.

Iedere deelnemer dient zich aan de regels te houden, dus heb je klachten blijf thuis, houdt minimaal 1,5 meter afstand, vermijd drukte, hoest of nies in je ellenboog, schud geen handen en was of ontsmet je handen.

Kom niet te vroeg naar het vishonk. Om 8.45 uur kun je pas je viskaart op halen en daarna direct ga je direct naar de aangewezen visplaats. Daar kun je dan rustig je spullen uitpakken en wachten op beginsignaal. Er zijn bepaalde mensen die met de auto de visspullen kunnen afzetten en de auto direct weer op de parkeerplaats terug te zetten na het uitladen van de spullen.

RIJDT NIET OVER HET GRAS WANT DAN WORDT HET VERPEST VOOR IEDEREEN DIE DAAR GEBRUIK VAN WILLEN MAKEN.

Houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Na het eindsignaal ruim je je spullen op en als de weegploeg komt haal jij je net uit het water en maak hem leeg in de weeg tas. Daarna direct al je visspullen opruimen en ga dan naar huis.

Voor en na het vissen is er geen gelegenheid om iets te drinken. Drinken moet van huis meegenomen worden.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.

Afmelden

Beste visvrienden,

Afmelden van viswedstrijden kan ook op de dag zelf op de nummers:

06-20415520

Bij elke wedstrijd worden vier Corona coördinators aangewezen ( aan elke kant twee) de taken bestaan eruit om de regels na te leven van de algemene Corona-protocol die hier op papier staan en corrigerend op te treden waar nodig. (Hij of Zij kan dus mensen met ziekte verschijnselen naar huis te sturen!!!) En Kees v/d Wiel is algeheel controleur en loop langs de vijver namens het bstuur.

Houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.