De Gehandicapten Visvereniging Tilburg doet dit jaar weer mee aan de Rabo Clubsupport van 2021!

De Rabobank stelt dit jaar € 200.000 beschikbaar voor lokiale clubs en verenigingen.

Als alle stemmen zijn uitgebracht wordt het totaal te verdelen bedrag gedeel door het aantal stemmen en wordt de waarde per stem vast gesteld. voorbeeld waarde stem € 7.00 en club heb 25 stemmen dan heeft de € 175.00 verdiend.

Uw stem kan uitgebracht worden vanaf 4 tot en met 25 oktober 2021.

Je kunt enkel stemmen als je lid ben van de Rabobank.

dus de vereniging hoopt op jullie steun.

namens het bestuur alvast bedankt.

Besten Leden

Er is een mogelijkheid oude kleding in te leveren bij de Gehandicapten Visvereniging Tilburg

woensdag voor het wedstrijd vissen of op andere dagen maar dan even te bellen.

Lambert Schreurs 06-20415520.

Beste leden

Om vergissingen te verkomen bij een mondelinge afspraak zijn wij genoodzaakt om dit als bestuur te schrijven, bij het verlaten van de gehandicapten visvereniging tilburg binnen 3 jaar dient men de kleding die je heeft gekregen in te leveren.

het bestuur

Het inschrijfgeld is verhoogt naar € 5.00 eenmalig voor nieuwe leden.

Het Bestuur

cid:DB3106DF-44D0-4CF7-BFCA-28A4E5B0C6A6@home  Protocol viswedstrijden Gehandicapten Visvereniging Tilburg

tijdens het coronavirus.

De  basisregel Corona preventie gelden hier, voor zover van toepassing, uiteraard ook

iedere deelnemer dient zich aan de regels te houden, dus heb je klachten blijf thuis, houdt minimaal 1,5 meter afstand,

Bij elke wedstrijd worden vier Corona coördinators aangewezen ( aan elke kant twee) de taken bestaan eruit om de regels        na te leven van de algemene Corona-protocol die hier op papier staan en corrigerend op te treden waar nodig. (Hij of Zij

kan dus mensen met ziekte verschijnselen naar huis te sturen!!!)

kom niet te vroeg naar het vishonk. Om 8.45 uur kun je pas je viskaart op halen en daarna direct ga je direct naar de

aangewezen visplaats. Daar kun je dan rustig je spullen uitpakken en wachten op beginsignaal. Er zijn bepaalde mensen die mmet de auto de visspullen kunnen afzetten en de auto direct weer op de parkeerplaats terug te zetten na het uitladen van          de spullen.

RIJDT NIET OVER HET GRAS WANT DAN WORDT HET VERPEST VOOR IEDEREEN DIE DAAR GEBRUIK VAN WILLEN MAKEN.

houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Na het eindsignaal ruim je je spullen op en als de weegploeg komt haal jij je net uit het water en maak hem leeg in de weeg t  tas. Daarna direct al je visspullen opruimen en ga dan naar huis.

voor en na het vissen is er geen gelegenheid om iets te drinken. Drinken moet van huis meegenomen worden.

je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.

Afmelden

Beste visvrienden,

Afmelden van viswedstrijden kan ook op de dag zelf op de nummers:

06-20415520

De basisregel Corona preventie gelden hier, voor zover van toepassing, uiteraard ook.

Iedere deelnemer dient zich aan de regels te houden, dus heb je klachten blijf thuis, houdt minimaal 1,5 meter afstand, vermijd drukte, hoest of nies in je ellenboog, schud geen handen en was of ontsmet je handen.

Bij elke wedstrijd worden vier Corona coördinators aangewezen ( aan elke kant twee) de taken bestaan eruit om de regels na te leven van de algemene Corona-protocol die hier op papier staan en corrigerend op te treden waar nodig. (Hij of Zij kan dus mensen met ziekte verschijnselen naar huis te sturen!!!) En Kees v/d Wiel is algeheel controleur en loop langs de vijver namens het bstuur.

Kom niet te vroeg naar het vishonk. Om 8.45 uur kun je pas je viskaart op halen en daarna direct ga je direct naar de aangewezen visplaats. Daar kun je dan rustig je spullen uitpakken en wachten op beginsignaal. Er zijn bepaalde mensen die met de auto de visspullen kunnen afzetten en de auto direct weer op de parkeerplaats terug te zetten na het uitladen van de spullen.

Houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Na het eindsignaal ruim je je spullen op en als de weegploeg komt haal jij je net uit het water en maak hem leeg in de weeg tas. Daarna direct al je visspullen opruimen en ga dan naar huis.

Voor en na het vissen is er geen gelegenheid om iets te drinken. Drinken moet van huis meegenomen worden.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.