Met grote droefheid hebben wij een overlijdingsbericht ontvangen.

Henk Philipsen

Hij is op 2 februari 2021 overleden op de leeftijd van79 jaar.

Henk is overgebracht naar het uitvaartcentrum van Monuta in Tilburg,

Karel Boddenweg 7, waar gelenheid is tot het brengen van een laatste

groet  op zondag 7 februari van 16.30 tot 17.00 uur.

De afscheidceremonie, is enkele voor genodigden, op dinsdag 9 februari.

Sweelincklaan 400

5012 BD Tilburg

Wij wensen zijn vrouw Lia alle sterkte met dit verlies.

Namens de leden en het bestuur van de Gehandicapten Visvereniging Tilburg.

Aart Kabbedijk

Beste leden

de raboclub actie heeft ons in totaal € 628,84 opgebracht hartelijk dank aan iedereen die op onze club gestemd hebben. namens het bestuur.

beste leden

de betaaldag gaat dit jaar niet door omdat de contributie van dit jaar over gaat naar 2021 behalve de nieuwe leden moeten nog wel hun wedstrijden betalen. Graag overmaken via de bank  NL24RABO 01852.03.469.

Het bestuur

beste leden vanaf 5 oktober kan er weer gestemd worden op onze vereniging als lid ben van de rabobank. stemmen raboclub support je krijgt een code thuis gestuurd mocht je deze niet hebben ontvangen dan kan je er een opvragen bij de rabobank.

het bestuur.

Beste leden

Om vergissingen te verkomen bij een mondelinge afspraak zijn wij genoodzaakt om dit als bestuur te schrijven, bij het verlaten van de gehandicapten visvereniging tilburg dient men de kleding die je heeeft gekregen in te leveren.

het bestuur

cid:DB3106DF-44D0-4CF7-BFCA-28A4E5B0C6A6@home  Protocol viswedstrijden Gehandicapten Visvereniging Tilburg

De basisregel Corona preventie gelden hier, voor zover van toepassing, uiteraard ook.

Iedere deelnemer dient zich aan de regels te houden, dus heb je klachten blijf thuis, houdt minimaal 1,5 meter afstand, vermijd drukte, hoest of nies in je ellenboog, schud geen handen en was of ontsmet je handen.

Bij elke wedstrijd worden vier Corona coördinators aangewezen ( aan elke kant twee) de taken bestaan eruit om de regels na te leven van de algemene Corona-protocol die hier op papier staan en corrigerend op te treden waar nodig. (Hij of Zij kan dus mensen met ziekte verschijnselen naar huis te sturen!!!) En Kees v/d Wiel is algeheel controleur en loop langs de vijver namens het bstuur.

Kom niet te vroeg naar het vishonk. Om 8.45 uur kun je pas je viskaart op halen en daarna direct ga je direct naar de aangewezen visplaats. Daar kun je dan rustig je spullen uitpakken en wachten op beginsignaal. Er zijn bepaalde mensen die met de auto de visspullen kunnen afzetten en de auto direct weer op de parkeerplaats terug te zetten na het uitladen van de spullen.

RIJDT NIET OVER HET GRAS WANT DAN WORDT HET VERPEST VOOR IEDEREEN DIE DAAR GEBRUIK VAN WILLEN MAKEN.

Houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Na het eindsignaal ruim je je spullen op en als de weegploeg komt haal jij je net uit het water en maak hem leeg in de weeg tas. Daarna direct al je visspullen opruimen en ga dan naar huis.

Voor en na het vissen is er geen gelegenheid om iets te drinken. Drinken moet van huis meegenomen worden.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.

Afmelden

Beste visvrienden,

Afmelden van viswedstrijden kan ook op de dag zelf op de nummers:

06-20415520

Houdt toeschouwers op minimaal 2 meter afstand rondom je visplaats.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag.