Meedoenregeling

Beste aanbieders van de meedoenregeling.

Het nieuwe meedoenjaar 2015 staat al weer voor de deur en wij zijn al weer druk bezig met de voorbereidingen daarop.
Afgelopen maand is een belangrijk besluit genomen met betrekking tot het nieuwe meedoenjaar:
Per 1-1-2015 wordt het bekende informatieboekje Meedoenregeling afgeschaft.
Daar is een zorgvuldige afweging aan vooraf gegaan.Met de productie en bezorging van het boekje was een aanzienlijk bedrag gemoeid (ruim € 50.000). Gezien de hoge kosten was dan ook al de keuze gemaakt om het boekje slechts één maal per jaar uit te brengen. De definitieve inhoud van het boekje moest al in november aangeleverd worden bij de drukker. Nieuwe aanbieders konden dus niet in het nieuwe boekje meegenomen worden.
Op dit moment staan ruim 61 (nieuwe) aanbieders niet vermeld in het huidige boekje. Op het moment van oplevering is het (dure) boekje al niet meer actueel. Gezien het huidige aantal aanbieders (ruim 200 en nog steeds groeiend), is het ook niet meer mogelijk om dit in een handzaam boekje op te nemen.

Het overzicht van aanbieders en hun aanbod is dus vanaf 1-1-2015 alleen nog maar digitaal te raadplegen op www.meedoentilburg.nl. Sinds begin dit jaar is het digitale overzicht in een nieuw jasje gestoken en ziet er een stuk duidelijker en overzichtelijker uit.
Het voordeel van dit digitaal overzicht is dat dit tot op de dag actueel is. Nieuwe aanbieders en eventuele wijzigingen worden per direct doorgevoerd. We zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud. Die wordt namelijk door jullie aangeleverd.
In januari van dit jaar zullen we middels een enquête de "meedoeners" vragen naar hun mening over dit digitale overzicht op de website en vragen of ze suggesties hebben voor verbetering.
Bij deze wil ik jullie dan ook uitnodigen om mij te mailen als je suggesties hebt ter verbeterring van de website.
We zullen uitgebreid communiceren naar de "meedoeners" over het digitale overzicht en het gebruik hiervan. Daar waar nodig zullen mensen  geholpen en ondersteund worden in het gebruik van deze website.
Veel aanbieders hebben inmiddels ook een logo gestuurd van hun vereniging, organisatie of bedrijf. Dit logo wordt ook opgenomen op de website. Een aantal heeft ook nog foto gestuurd. Deze foto geeft een indruk van de activiteiten of van de aanbieder. Ook deze foto wordt opgenomen bij de gegevens van de aanbieder op de website.
Heb je nog geen logo en/of foto ingestuurd , dan nodig ik je uit om dit alsnog te doen.

In de eerste week van november krijgt elke aanbieder van mij een mail met een overzicht van de gegevens (o.a. prijzen en aanbod) zoals die op dit moment bij ons bekend zijn en in de systemen staan.
Gevraagd zal worden of deze gegevens nog correct zijn en wat er eventueel gaat wijzigen per 1-1-2015.

Met vriendelijke groet,

Clemens van Roosmalen